vegard89 Skrevet Februar 7, 2017 Share Skrevet Februar 7, 2017 Hei. Igår så prøvde og slå på pærevarsler for midtre bremselys i bakvinduet. Men én gang jeg kodet dette så får jeg opp feil om defekt pære selvom alt virker til og være i orden. Den har heller aldri hvert aktivitert under mitt eie, mulig forrige eier som har kodet det vekk. Men er det noen som vet hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 7, 2017 Share Skrevet Februar 7, 2017 Er det satt inn LED bremselys da? (virker nesten slik siden du får feilmelding når canbusen blir aktivert, ettermontert LED gir feilmedinger, men ikke om det er deaktivert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Februar 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2017 (endret) Okei. Ja det er jeg klar over men trodde disse hadde led originalt? Ser lik ut som på bildet jeg legger ved her. Og er disse pærene utskiftbare da? Endret Februar 7, 2017 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 7, 2017 Share Skrevet Februar 7, 2017 LED kan ikke skiftes ut uten lodding og mye styr. Men jeg er ikke sikker på om det er LED originalt eller om det originalt er bremselys der i heletett. Det bare virket som det var ettermontert siden du fikk feilmelding, men det kan jo en og få om en eller flere er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Februar 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2017 Nei alle disse bmw e46 sedan som jeg har hvert borti har dette lyset i bakrute originalt. Men aner ikke hvorfor dette skjer. Kan jo være at det er noe feil med lcm? Men kan prøve og se om det er en eller flere pærer som har ryki der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå