Ronron Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 Hei lurer på viss men skal bygge turbo på ein m30b35 motor, hva må man bytte ut viss man skal ha over 500 på hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 9, 2017 Share Skrevet Februar 9, 2017 absolutt minimum er toppakning å arp topploksbolter, girkasse, clutch, modifisere drivline(avhengig av Va du har fra før), ECU, bensinpumpe, BTR, dyser å bygge om fuelrail kanskje. Men hvor holbart det blir ern en annen sak, får den nokk bensin å ett safet map kan den vare lenge. Når du allerede har planer om slik effekt kan du like godt ta med komplett lager kitt, andre råder å stempler... Kanskje burde du Borre blokka? Avhengi av tilstand så klart, min ble borret etter stempler når de ble levert. Så evt bearbeide toppen, HD vippearmer, vipparms lås(collar), ventiler å tetninger? annen kam. Å en masse annet dill vurderer å selge min egen e34 535 turbo med grom innmat, topp, 530d kasse, 765 trykkplate med 4pucka sinter clutch, bc racing coilovers+++ men det kan vi ta privat om du skulle være gira på det kontra bygge sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 9, 2017 Share Skrevet Februar 9, 2017 Nye stempler, veiv og råder må til. Jeg ville nok valgt 2.8 blokka da 3.5 blir tynt med boosten som må til for 500+hk på en 12v motor. Originalt går disse fint på 0.7 i ladetrykk uten noen modifikasjoner 270 holdbare hester er fint mulig. Over 300 så begynner det som nevnt med topplokksbolter, pakninger og alt annet. Det blir et like dyrt bygg som mye annet. Men skikkelig gode motorer å bygge på m30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 10, 2017 Share Skrevet Februar 10, 2017 (endret) Kjørte bortimot 2 år på 1,5 bar på min m30 med original bunndel, 506whp. Endret Februar 10, 2017 av viggo E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå