Robin L Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 se annonse på finn for info. mulig noen av feilene blir fikset før salg, spørs hva jeg rekker. https://m.finn.no/user/ads/admin.html?finnkode=90408711 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2017 er det virkelig ingen som vil ha denne? det er jo en flott bil. folk snur seg etter denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2017 blir den ikke solgt for denne prisen så trur jeg den blir beholdt. og da fikses småfeilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eduard Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 Hei. Har du solgt bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2017 Hei. Nei jeg har den enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simenbarstad Skrevet Mars 7, 2017 Share Skrevet Mars 7, 2017 Har du noe info om bilen? Bilder? Får ikke åpna finn link... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2017 Hadde egentlig ombestemt meg -og skal beholde bilen. Men kan vurderes solgt til rette hender noen som vil ta vare på bilen😀 Bilen står i Kristiansund. send meg gjerne pm. Enklere og svare da jeg får varsel på mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2017 siden det sannsynligvis blir studier på meg til høsten, så er bilen solgt til en jeg kjenner, tidligere kollega. det var han jeg vinterlagret bilen hos. da jeg skulle hente bilen, så ville han kjøpe den. han lovet meg og holde den original. så da fikk han ta over bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå