Robin L 120 Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 se annonse på finn for info. mulig noen av feilene blir fikset før salg, spørs hva jeg rekker. https://m.finn.no/user/ads/admin.html?finnkode=90408711 Link to post Share on other sites
Robin L 120 Posted February 11, 2017 Author Share Posted February 11, 2017 er det virkelig ingen som vil ha denne? det er jo en flott bil. folk snur seg etter denne Link to post Share on other sites
Robin L 120 Posted February 11, 2017 Author Share Posted February 11, 2017 blir den ikke solgt for denne prisen så trur jeg den blir beholdt. og da fikses småfeilene Link to post Share on other sites
Eduard 0 Posted February 14, 2017 Share Posted February 14, 2017 Hei. Har du solgt bilen? Link to post Share on other sites
Robin L 120 Posted February 14, 2017 Author Share Posted February 14, 2017 Hei. Nei jeg har den enda Link to post Share on other sites
Simenbarstad 0 Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Har du noe info om bilen? Bilder? Får ikke åpna finn link... Link to post Share on other sites
Robin L 120 Posted March 7, 2017 Author Share Posted March 7, 2017 Hadde egentlig ombestemt meg -og skal beholde bilen. Men kan vurderes solgt til rette hender noen som vil ta vare på bilen😀 Bilen står i Kristiansund. send meg gjerne pm. Enklere og svare da jeg får varsel på mail Link to post Share on other sites
Robin L 120 Posted May 28, 2017 Author Share Posted May 28, 2017 siden det sannsynligvis blir studier på meg til høsten, så er bilen solgt til en jeg kjenner, tidligere kollega. det var han jeg vinterlagret bilen hos. da jeg skulle hente bilen, så ville han kjøpe den. han lovet meg og holde den original. så da fikk han ta over bilen. Link to post Share on other sites
Recommended Posts