Gå til innhold

Motor spørsmål ang M52B28


Ole Mikal
 Share

Anbefalte innlegg

1: M52 ha alu-blokk med sylinder-foringar, so her trur eg boring er nåke du skal vera forsiktig med. Men detta e da nok andre innpå her so veit mykje bedre enn meg :)

2: For å få dette godkjent må du ha ein syklustest på motoren etter at du ha overlada den. Dette kosta (ifølge internetten) mellom 50 og 60 000, og må gjerast på ein eller anna lab i Tyskland.

Forøvrig kan du ikkje få da godkjent om du sette motoren i ein nyare modell enn det motoren kom i originalt. Eksempelvis i ein E60 eller E90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M52 har ikkje sylinder-foringer men at sylinderane er belagt med ett slags nikasil belegg om ej ikkje tek heilt feil. 
Det går ikkje and å få dei bora opp, ville heller då ha bytta ut blokka med m50 blokk i støype jern om du skal ha turbo. då kan du bore opp til 86mm, men ekje annbefalt å ha so store boring om du skal ha turbo. heller gå for 84,5mm-85mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...