Ole Mikal Skrevet Februar 25, 2017 Share Skrevet Februar 25, 2017 Har en M52B28 som jeg har 2 spørmål til, 1: hva er max dim man kan borre opp sylindrene? 2: skal sette turbo på denne motoren så er da spørmålet, får man det godkjent eller er det komplett umulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 25, 2017 Share Skrevet Februar 25, 2017 1: M52 ha alu-blokk med sylinder-foringar, so her trur eg boring er nåke du skal vera forsiktig med. Men detta e da nok andre innpå her so veit mykje bedre enn meg 2: For å få dette godkjent må du ha ein syklustest på motoren etter at du ha overlada den. Dette kosta (ifølge internetten) mellom 50 og 60 000, og må gjerast på ein eller anna lab i Tyskland. Forøvrig kan du ikkje få da godkjent om du sette motoren i ein nyare modell enn det motoren kom i originalt. Eksempelvis i ein E60 eller E90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Februar 27, 2017 Share Skrevet Februar 27, 2017 M52 har ikkje sylinder-foringer men at sylinderane er belagt med ett slags nikasil belegg om ej ikkje tek heilt feil. Det går ikkje and å få dei bora opp, ville heller då ha bytta ut blokka med m50 blokk i støype jern om du skal ha turbo. då kan du bore opp til 86mm, men ekje annbefalt å ha so store boring om du skal ha turbo. heller gå for 84,5mm-85mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå