Ø.Johnsen Skrevet Mars 2, 2017 Share Skrevet Mars 2, 2017 Akkurat slått til på en 2013 525xd. Denne har lave rails (om det finnes andre alternativ) samt glasstak. Lurer på om noen kan anbefale noen konkrete takbøyler til denne bilen. Noen krav har jeg må passe med skiguard 850 oppå samtidig som taket kan åpnes men samtidig være lavtbyggende må være aerodynamiske/så stille som mulig med t-spor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Mars 2, 2017 Share Skrevet Mars 2, 2017 Jeg kjøpte Thule 753 Wingbar og har vært veldig fornøyd med de. Vurderte Wingbar Edge som er de helt lave, men for min del er jeg glad jeg ikke valgte de. Er redd takboksen osv hadde tatt borti taket med de, pluss at jeg liker at bøylen stikker litt utenfor foten/festet slik at jeg kan stroppe rundt der når jeg fester ting https://autoload.no/butikk/finn-ditt-takstativ/bmw/bmw-5-stv-2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.Johnsen Skrevet Mars 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2017 Plages i liten grad med støy fra disse? Så på disse selv og deler din vurdering ift å bruke det som stikker ut til å feste. Regner med det ikke er mange cm de stiller ut på hver side ift føttene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 2, 2017 Share Skrevet Mars 2, 2017 Hadde wingbar Edge på F20, og de var veldig vindstille. Nå har vi originale BMW bøyler på E91 med høye rails, og da går vår Skiguard 850 akkurat klar haifinneantenna, og panoramataket går klar takboksen i vippeposisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå