Arildg Skrevet Mars 3, 2017 Share Skrevet Mars 3, 2017 Hei. Ønsker og kjøpe dashboard til e39 523ia (automat) 1997. Display må være i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 3, 2017 Share Skrevet Mars 3, 2017 Har dette til salgs, tar i mot bud. https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=90220117&fks=90220117 Eller trengte du med stor kjørecomputer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arildg Skrevet Mars 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2017 Har sett dette på finn.no, men dette passer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arildg Skrevet Mars 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2017 Hær er et bilde av det jeg har. det har 3 kontakter på baksiden. Kan ditt passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 10, 2017 Share Skrevet Mars 10, 2017 (endret) Ah, nei. Ditt har stor kjørecomputer (den store skjermen med feilmeldinger som er koblet til spiller), mens jeg har liten kjørecomputer som bare styres med BC-knappen på blinklyshendelen. Du kan helt sikkert bruke mitt og kode om så det funker helt fint, men da mister du den store kjørecomputeren. Mitt har også to kontakter. Forresten, et lite tips. "Dashbord" refererer til hele dashbordet du har foran i bilen, disse du leter etter kalles instrumentpanel. Du får nok flere treff osv. hvis du søker på det Endret Mars 10, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arildg Skrevet Mars 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2017 Ok takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå