Jealous_much Skrevet Mars 4, 2017 Share Skrevet Mars 4, 2017 Ønsker og kjøpe e36 m3 kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 4, 2017 Share Skrevet Mars 4, 2017 ZF eller Getrag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Mars 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2017 Mener det var ZF, bilde under av kassen. Kan sjekke nummer senere. Trenger kun innmat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 5, 2017 Share Skrevet Mars 5, 2017 Du har en 5 trinns kasse fra 3.0 regner jeg med. Vet ikke hvilke deler som du trenger, men jeg har en 325tds kasse som jeg tror ikke går i 5.gir. Hvis du kan bruke deler fra den. Befinner seg i Stavanger. En kar fra Karmøy kommer og henter en palleløfter hos meg på torsdag. Han kan nok i så fall ta meg kassen. Har en E36 328 kasse som jeg i grunnen har lovet bort til en annen. Den kan bli tilgjengelig hvis han trekker seg. Har 6 trinns kasse og. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Mars 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2017 Sjekker litt opp og kommer tilbake til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Mars 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2017 Hva skal du ha for 325TDS kassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 6, 2017 Share Skrevet Mars 6, 2017 700 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå