TurboTrusa Skrevet Mars 7, 2017 Share Skrevet Mars 7, 2017 Heisann! Lurer på om noen vet hva som feiler bilen : - Fusker/nøkker på lavt turtall, stopper av og til når du står i ro i kryss o.l - Fusker ikke på høyt turtall/fult pådrag. Har fusket i 1-2 mnd. Har byttet veiv hus vent nylig. Når eg byttet plugger i går så såg eg plugg nr 1 var full i olje, er dette grunnen? Gåen toppdeksel pakning? Coiler? Har ikke kjørt diagnose på den, skal prøve å få gjort det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 7, 2017 Share Skrevet Mars 7, 2017 Ta diagnose, som du sier. Så er det lettere å finne ut hva som er galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTrusa Skrevet Mars 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2017 Ja, det er vel det Regner med eg får opp missfire e.l på syl 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mars 8, 2017 Share Skrevet Mars 8, 2017 Olje på plugg 1 er nok til at den fusker helt klart. Pluggen vil ikke klare og tenne hvis den drukner i olje. Toppdekselpakning er veldig kjent på disse motorene så godt mulig du må skifte den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå