Gorg Skrevet Mars 8, 2017 Share Skrevet Mars 8, 2017 Bytter bil om ikke veldig lenge og lurer på hva folk med F3x bruker av tilleggsfunksjoner? Bilen har blant annet dette utstyret 6AETeleservicesTeleservices 6AKConnecteddrive ServicesConnecteddrive Services 6AMReal Time Traffic InformationReal Time Traffic Information 6APRemote ServicesRemote Services 6ARInternetInternet 6NRAppsApps 6NSEnhanced Telephony With Extended SmKomforttelefonie Mit Erw. Smartphon 6S4Language Version SwedishSprachversion Schwedisch 6UHTraffic InformationTraffic Information 6WAInstrument Cluster W. Extended ContInstrumentenkombi. M. Erw. Umf. 609Navigation System ProfessionalNavigationssystem Professional 610Head Up Display fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2017 Kan M Performance analyser integreres i navien? fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Mars 8, 2017 Share Skrevet Mars 8, 2017 Litt usikker på om jeg skjønte spørsmålet ditt, men når det kommer til apper bruker jeg 99% av tiden BMW Connected, og da stort sett fjernoppvarming / nedkjøling på min F30. Sjekker også ladestatus av og til (330e). Siste versjonen som kom har begynt å lære seg hvor du kjører ofte (til og fra jobb i ukedagene f.eks), den funksjonen gir deg i hvert fall et lite inntrykk av hvor lang tid / mye trafikk det er. Hadde planer om å bruke IFTTT med BMW Labs men ett år etter at jeg fikk bilen har de fortsatt ikke støtte for IFTTT. M Laptimer har jeg installert men bare testet såvidt. Blir sikkert litt mer aktuelt å bruke denne når jeg får M2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2017 Er vel bare nysgjerrig på hvilke muligheter man har. Vet jo at Spotify og slikt integreres, men har ellers liten erfaring med NBT systemet Tenkte å få tak i M Performance Drive Analyzer, men den er kanskje bare for å koble mot iphone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå