8370lkn Skrevet Mars 8, 2017 Share Skrevet Mars 8, 2017 Hei, hadde bilen på service 07.03.17,første service, kjørt 18290km. Skulle sjekke i dag om det var notert i serviceheftet, men fant iike noe slikt i bilen. 320d x-drive,2015, Står i displayet nå at neste service er 02-2018, 27000km Finnes det ikke servicehefte og er det riktig at det er så kort intervall før neste service. De byttet olje, filterinsats, filter, motorolje, mikrofilter og filterhus rengjøring. mvh Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Mars 9, 2017 Share Skrevet Mars 9, 2017 Det er elektronisk servicebok i denne bilen. Serviceboken finnes som en egen undermeny inne i servicemenyen i iDrive. Menyen ligger i toppen over alle servicebehovene og er skjult frem til første service er registrert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 9, 2017 Share Skrevet Mars 9, 2017 (endret) Dersom du går inn i Vechicle Information og Vechicle Status tror jeg det heter, i iDrive, så skal det ligge under Service History. Alt blir loggført der. Endret Mars 9, 2017 av papertiger What Remi said :) Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Mars 9, 2017 Share Skrevet Mars 9, 2017 40 minutter siden, papertiger skrev: Dersom du går inn i Vechicle Information og Vechicle Status tror jeg det heter, i iDrive, så skal det ligge under Service History. Alt blir loggført der. Hei! hvis du spør om servicehefte hos din BMW forhandler, så for du det for den nette sum av et par hundre kroner. jeg har servicehefte på min F30 fordi jeg har et verksted som er veldig bra og myyye billigere på service enn det Bavaria noensinne vil tilby. Der stemples det, krysses av og skrives under eneste du må passe på er å ta med heftet til forhandler sånn at de kan registrere ting i den elektroniske service-boken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
8370lkn Skrevet Mars 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2017 Hei. Tusen takk for svar, fant den i menyen, trodde jeg hadde lest alt som var i manualen men neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå