Bjornh Skrevet Mars 11, 2017 Share Skrevet Mars 11, 2017 (endret) Hei. Skulle gjerne hatt litt tips om hvor eg kan kjøpe en spiller som har alt, Navigation, bluetooth, handsfree, carplay, etc. Finnes de sett som gjør att eg slipper og kappe, slipe, (ødelegge) dashbordet for og få det til og passe? Noen som kan gjør jobben for meg? Har en Bmw 118i cab. 2010 mod. E88 Takk for svar Endret Mars 12, 2017 av Bjornh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mars 19, 2017 Share Skrevet Mars 19, 2017 Har du sett på Dynavin for E8x? Viktigste ankepunktet er at det er basert på et utdøende operativsystem (Win), ellers ser det jo greit ut. Norske Graviton selger mer funksjonsrike Android-spillere, og de kan også gjøre monteringen for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 19, 2017 Share Skrevet Mars 19, 2017 Et av de bedre alternativene i disse bilene er etter min mening å kjøpe en ramme for 7" tablet og montere der oppbevaringsluken på toppen av dashbordet er. Du får ikke helt alle funksjonene du ønsker, men det fungerer ganske greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå