Gå til innhold

M50B25 NV


Anbefalte innlegg

Jeg vil anta det kan være av det smarte å bytte pakninger og annet før man tar motoren ibruk. 
Har stått urørt over en periode, så det er vel mer en personlig forsikring å bytte pakninger samt gå over motoren! 

Jeg aner faktisk ikke hva motoren kan være verd. Vet at innsuget har en viss verdi, mer vet jeg ikke! - Gjerne gi meg en pekepinne her altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg solgte ein M50B25 med overhalt topp og E34 ZF-girkasse for 6 500 for nokre år sidan. Var igrunn litt i billigaste laget, men det får so vera :) Om motoren din virka til å vera i orden utan forbruk av olje/vatn, tikking, overoppheting osv. so vil eg sei at 5 000 - 7 000 burde vera ein grei pris :) Forutsett at den e komplett. Om du ha dokumentasjon på kor motoren kjem frå so er det berre positivt, men trekk kanskje ikkje prisen opp so veldig mykje. Men den blir litt meir lettsolgt i alle fall :)

 

Edit: Om den ha gått langt (les: 250 000 og oppover) so ville eg ha sikta meg inn på ein pris rundt 4 - 5 000

Endret av RF91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anslå verdien til 6.000 kr hvis du har interesserte karer i ditt nærområde. Blir det dyr frakt i tillegg blir det færre kjøpere.

Hvis du ikke skulle få solgt motoren, har den flere deler som kan selges separat. Innsuget er nevnt. Innsugskammen blir lett å selge. Toppen til nonvanos har 7 mm ventilskafter i forhold til 6 mm på nyere motorer. Aktuell for dem som trimmer. Ledningsnettet og hjernen. Starter, dynamo og servopumpe. Coiler. Bunnpanne og blokk. Råder. Motorfester. Du har masse deler som kan selges og sendes med Posten.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...