pedro Skrevet Juni 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2017 Hei Trond Den har jeg da fortsatt: De ligger på E bay til 500kr Gi meg ett bud jeg ikke kan si nei til;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Juni 14, 2017 Share Skrevet Juni 14, 2017 Har fått fatt i en på ebay som har det siste gjeldende delenummeret på bilen min til 500 spenn. Så jeg klarer meg inntil videre Men takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2017 Hei Sitter fortsatt på ett hav av brytere releer følere til fuilrail turbo starter dynamo intercooler osv. Har det meste til bilen enda minus motor gir bakseter og chassis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 Bump før kontainermat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juli 8, 2017 Share Skrevet Juli 8, 2017 Avtagbar krok? Mangler selve kroken bare, og evt tlf med adapter? Dørtrekk med rullegardiner bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juli 8, 2017 Share Skrevet Juli 8, 2017 Gummi matter i gulv å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2017 Hei Viggo Har kastet dørtrekkene og sikkert også tlf. Du kan sende JanErik her inne en mld ang kroken Mattene sorte gummimatter har j vel alle 4 av Jan Erik finner du her janerik Kjemoekar det Han har ettpar kroket Vh P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Har du fortsatt PDC-sensorer bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2017 Fortsatt halve bilen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 2, 2017 Forfatter Share Skrevet August 2, 2017 Turbo Luftmengdemåler 3stk hvorav en ny Green airfilter passer 525d og 530d Kullfilter til coupe Klimastyring m nye knapper Motorstyring fra 98/01-04 Intercooler Hella frontlykter m Xenon 4 år gamle M5 ratt med betjening av telefon cd/radio cruisecontroll Støtfanger framme m lyktespyling og grøftelys preface 96 -01 Støtfanger bak m PDC 96 - 04 Instrumentbord cdspiller store radioen Seter i grått skinn fullelektriske Høyre framdør i god stand Ikke falserust. Alt av trykkregulatorer til turbo og mye mye mer p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 30, 2017 Forfatter Share Skrevet September 30, 2017 Fortsatt masse E39 deler igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå