Gå til innhold

Marius Torland
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har en E34 der det kun er mulig å slå på bare parklys når tenningen er av. Når eg slår på tenningen så lyse kjørelysene enten eg vill eller ikkje samme hva lysbryteren står på. Går heller ikkje å slå på tåkelys når bryteren står på parklys. bryteren må stå helt oppe. Har sett etter ombygning på ledningsnette men finner ingenting. Har noen her noen ideer om hva det kan vere?:) 

IMG_0533.MOV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for det er 2 eller 3 forskjellige.

Med en av de så kan man kjøre med grøftelys og tåkelys, en annen kan man kjøre med nærlys og grøftelys eller noe sånt.

Noen står det "Ohne NSW" på, andre står det "Mit NSW" på.

Husker ikke hva NSW var, men mener det er det tyske ordet for grøftelys. Og Mit/Ohne er med/uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, DanielStance skrev:

Mulig du bare må bytte lysbryteren til en annen type.

@Bimmerlorris dette drev vel du å fiklet med på en av de tidligere E34ene dine om jeg ikke husker feil? :P

Ja det stemmer. På lysbryter-enheten, når du drar denne ut, skal det stå noe med "mit" eller "ohne" mener jeg å huske. Du skal ha den bryteren med "mit" Kan sjekke senere i dag når jeg kommer hjem fra jobb. Tror jeg har en bryter, men dessverre ikke den du skal ha, men da kan jeg lese på den, hele navnet. For husker ikke hva mer enn mit-ohna, det står. Dessuten må du ha dette reléet i sikringsboksen som trengs til grøftelysa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...