Knutosb Skrevet Mars 21, 2017 Share Skrevet Mars 21, 2017 Hei Min 2006 E91 har fått problem med venstre hovedlys, de har fått en rødligere/svakere lysstyrke, særlig tydelig er det om jeg ikke har kjørt langt. Har bilen vært i bruk en stund lyser det mer normalt. Hva kan være feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 21, 2017 Share Skrevet Mars 21, 2017 Når pæra skifter farge er det på tide å bytte. Som regel er det bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 21, 2017 Share Skrevet Mars 21, 2017 Som regel pæren ja son nevnt over, men har også opplevd (også min egen bil) at ballasten også var gåen. Husk å bytt til nye pære på begge sider så slipper du å få fargeforskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutosb Skrevet Mars 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2017 Takk for svar begge to! Lampene har jeg allerede fått, må bare finne noen som kan bytte de for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå