Gå til innhold

Hvor stor er forskjellen i kvalitet mellom E61 og F11

Kalleklovn
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vil si at registerhavari på n47 (som tross alt er for "lci" motor å regne) får det meste andre til blekne (eksempelvis). Evt de sprekte blokkene er heller ikke så imponerende.

Jeg er ikke kjent med hva som er gjort med panoramataket på lci for å gjøre det bedre (om det er gjort noe som helst). Det er dog viktig å få med seg at det er to kjente feil med panoramatak, den første er dårlige evt knekte stag som gjør at du ikke får lukket det ordentlig. Det andre er tette dreneringer som fører til at vann får trenge inn.

Brudd i ledninger til bakluke er vel også et problem på alle BMW med bakluke (touring og suv), og ikke noe eget for e61 (selv om hyppigheten er noe urovekkende på e61 så er det ikke et unikt problem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil på stag i takluke? Det har nok skjedd. Glemte den på lista. De to platene på panorama er ikke helt "alignet", og det er en skranglelydbder oppe. Ramlet og ned en hvit klips. 

BMW skulle ha mellom 30 og 50 store for å fikse det. Ikke aktuelt. Skal prøve å stripse det sammen selv. Har småunger så kjører mye med takboks så ikke helt store problemet annet enn tap i salgsverdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte lese en gang til, misforstod deg. Tror ikke det finnes noen annen fiks egentlig. Staget i seg selv burde gå an å fikse, men ikke gjennom bmw. Mulig det finnes noe ettermarkeds greier etter så lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...