StrungOut Skrevet April 9, 2017 Skrevet April 9, 2017 Hei, Har googlet, og søkt i dette forumet, men finner ikke svaret; Noen som vet hva som gjelder mht. fabrikasjonsdato / VIN vs. modellår på BMW? Vi kan ta utgangspunkt i at bilen er ferdigstilt tidlig oktober 2014. Takk.
awt Skrevet April 9, 2017 Skrevet April 9, 2017 Da er det uten tvil en 2015-modell. Tidligere var det så enkelt at alle biler produsert i september og utover fikk neste år som modellår, men slik er det ikke lengre. Nå blir neste års modell i enkelte tilfeller produsert så tidlig som mai-juni på enkelte modeller. StrungOut reagerte på dette 1
larserso Skrevet Juli 3, 2017 Skrevet Juli 3, 2017 On 9.4.2017 at 10.54, awt skrev: Da er det uten tvil en 2015-modell. Tidligere var det så enkelt at alle biler produsert i september og utover fikk neste år som modellår, men slik er det ikke lengre. Nå blir neste års modell i enkelte tilfeller produsert så tidlig som mai-juni på enkelte modeller. Finners det noe modellvis oversikt over dette fra år til år? Har bl.a. sett på F11 produsert mai/juni -12 som selger hevder er -13-modell.
awt Skrevet Juli 3, 2017 Skrevet Juli 3, 2017 Jeg har lett etter det samme selv (og prøvde også å lage en tråd vedr. dette), men har enda tilgode å finne en skikkelig oversikt. Hva som er tilfellet med den aktuelle F11-en vet jeg ikke, men f.eks. 330e ble produsert fra mai/juni (og hadde samme årsmodell), samme med X4 som jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå