StrungOut Skrevet April 9, 2017 Share Skrevet April 9, 2017 Hei, Har googlet, og søkt i dette forumet, men finner ikke svaret; Noen som vet hva som gjelder mht. fabrikasjonsdato / VIN vs. modellår på BMW? Vi kan ta utgangspunkt i at bilen er ferdigstilt tidlig oktober 2014. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 9, 2017 Share Skrevet April 9, 2017 Da er det uten tvil en 2015-modell. Tidligere var det så enkelt at alle biler produsert i september og utover fikk neste år som modellår, men slik er det ikke lengre. Nå blir neste års modell i enkelte tilfeller produsert så tidlig som mai-juni på enkelte modeller. StrungOut reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 On 9.4.2017 at 10.54, awt skrev: Da er det uten tvil en 2015-modell. Tidligere var det så enkelt at alle biler produsert i september og utover fikk neste år som modellår, men slik er det ikke lengre. Nå blir neste års modell i enkelte tilfeller produsert så tidlig som mai-juni på enkelte modeller. Finners det noe modellvis oversikt over dette fra år til år? Har bl.a. sett på F11 produsert mai/juni -12 som selger hevder er -13-modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 Jeg har lett etter det samme selv (og prøvde også å lage en tråd vedr. dette), men har enda tilgode å finne en skikkelig oversikt. Hva som er tilfellet med den aktuelle F11-en vet jeg ikke, men f.eks. 330e ble produsert fra mai/juni (og hadde samme årsmodell), samme med X4 som jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå