'BMW' Skrevet April 11, 2017 Share Skrevet April 11, 2017 (endret) Noen som har erfaring med feilsøking? Endret Juni 28, 2018 av 'BMW' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 11, 2017 Share Skrevet April 11, 2017 Legg 12 volt direkte på magneten, kobler den inn da? Evt start AC fra dertilegnet diagnose program for å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'BMW' Skrevet April 11, 2017 Forfatter Share Skrevet April 11, 2017 Takk for svar. Vil helst slippe å sette spenning på magneten i første omgang. (Veldig trangt å komme til) BMW scanner viser ingen feil, vil Inpa kunne finne ut noe mer? (Er på tynn is med det programmet, men prøver gjerne dersom det har noe for seg) Indikatoren i bryteren lyser når air-condition slås på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 11, 2017 Share Skrevet April 11, 2017 Er det ikke gass på ac kompressoren vil den ikke slå inn. Fyll på ac gass med sporstoff, da ser du om du har lekasje. Hatt samme problem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'BMW' Skrevet April 11, 2017 Forfatter Share Skrevet April 11, 2017 Det er iallfall ikke helt tomt, sjekket tidligere, det blåste ut gass når jeg åpnet en av ventilene et øyeblikk. Det er også en ting jeg har lurt på, om trykket i anlegget overvåkes? Isåfall burde jeg vel fått en feilmelding i BMW Scanner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 11, 2017 Share Skrevet April 11, 2017 På min e46 starta i alle fall ac opp etter påfylling av gass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå