JøranHansen Skrevet April 14, 2017 Share Skrevet April 14, 2017 https://www.finn.no/93371269 Noen som har nån meninger eller tanker om denna bilen? Litt usikker mtp. motoren og utstyret på bilen men vurdere sterkt å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet April 14, 2017 Share Skrevet April 14, 2017 Kommer an på bruksmønsteret ditt, men jeg ville heller ha kjøpt en 05/06 318/320d. Disse får man med meget mye utstyr til den prisklassen du ser på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JøranHansen Skrevet April 14, 2017 Forfatter Share Skrevet April 14, 2017 Har egentlig ikke bruk for nokka særlig stor motor åsså foretrekker jeg faceliften. Men ble litt usikker sia motoren e bytta. E d fare for at æ støte på samme probleme som den tidligere eiern har opplevd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 14, 2017 Share Skrevet April 14, 2017 Synes ikke dette var noe særlig godt kjøp. Handlet nettopp en E91 LCI 318d med automat, M-sport, stor navi og masse utstyr for bare 20.000 kr mer enn dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JøranHansen Skrevet April 14, 2017 Forfatter Share Skrevet April 14, 2017 5 minutter siden, Walkabout skrev: Synes ikke dette var noe særlig godt kjøp. Handlet nettopp en E91 LCI 318d med automat, M-sport, stor navi og masse utstyr for bare 20.000 kr mer enn dette... Hmm.. Finnes sikkert bedre kjøp, men finner ingen som er i nærheten av Tromsø, må regne me et par tusen hvis jeg skal dra sørover for å hente bil.. Denna e allerede over budsjette mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 14, 2017 Share Skrevet April 14, 2017 I mine øyne var denne særdeles dårlig utstyrt. Men alt avhenger selvfølgelig av budsjettet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå