Kattlikzm Skrevet April 15, 2017 Share Skrevet April 15, 2017 (endret) Hei dere! lå merke til noe rart under alle dørene. Små bobler som ser ut som rust? noen som har peil på hva dette er? når jeg trykker på det med neglen er det "mykt" (føles ikke ut som metall?). Disse små dottene/boblene finnes nederst på innsiden på alle dører, og alle punktene er tilfeldig plassert: fks på høyre dør foran er det 4 prikker, mens på venstre foran er det 6 prikker. Bør jeg være bekymret? edit: det brune som er på bildet er bare skit og møkk ikke rust Endret April 15, 2017 av Kattlikzm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 15, 2017 Share Skrevet April 15, 2017 Godt mulig det kan være rustbobler. Ville tatt den med til et BMW verksted eller noe hvis det fortsatt er rustgaranti på de bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet April 15, 2017 Forfatter Share Skrevet April 15, 2017 (endret) Tror det skal være 12 år på biler fra 2006 og oppover om jeg ikke husker feil. Er uansett drit å være usikker på sånt 😢 Tenkte derfor å bare lufte det med folk her om dem har sånt på sine biler😜 Endret April 15, 2017 av Kattlikzm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 15, 2017 Share Skrevet April 15, 2017 Ja det der vet jeg lite om som bare har eid gamle BMWer Men stemmer nok Ser den, surt med rust. Er akkurat der på dørene som er litt "utsatt" for rust, så jeg ville fått BMW til å se på den. Men dukker vel kanskje opp noen her inne som har opplevd det selv Kattlikzm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet April 15, 2017 Share Skrevet April 15, 2017 56 minutter siden, Kattlikzm skrev: Tror det skal være 12 år på biler fra 2006 og oppover om jeg ikke husker feil. Er uansett drit å være usikker på sånt 😢 Tenkte derfor å bare lufte det med folk her om dem har sånt på sine biler😜 12 år mot gjennomrusting i karosseri fom 2004. Forutsetter at karosserikontroll er gjennomført (enten som en del av service, eller separat). Disse skjøtefugene er myke, det er normalt. Synes dørene ser bra ut, jeg. Rusten tyter frem over og under fugene. Har hatt tre forskjellige e46-biler. Den ene hadde jeg inne i forbindelse med garanti, de andre hadde ikke synlig rust i dørene i mitt eie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet April 15, 2017 Forfatter Share Skrevet April 15, 2017 (endret) 21 minutter siden, And-reas skrev: 12 år mot gjennomrusting i karosseri fom 2004. Forutsetter at karosserikontroll er gjennomført (enten som en del av service, eller separat). Disse skjøtefugene er myke, det er normalt. Synes dørene ser bra ut, jeg. Rusten tyter frem over og under fugene. Har hatt tre forskjellige e46-biler. Den ene hadde jeg inne i forbindelse med garanti, de andre hadde ikke synlig rust i dørene i mitt eie. Så disse boblene er altså helt normalt å ha? Thank god! 🙏 Bilen er over gjennomsnittet tatt godt vare på, hadde blitt veldig lei meg hvis det der var rust. Men hvis det er skjøtefugemasse så regner jeg med at det ikke er noe å bekymre seg for? 😅 Endret April 15, 2017 av Kattlikzm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå