Isaksen91 Skrevet Juni 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2017 Tips til hvordan gearkasse eg kan bruke på min m54b30 motor? Har nå automatkassa fra den gamle b22, men den e begynt å kakle med pådrag og vibrasjoner i lav turtall i 5 gear under kjøring. Tenker at eg vill fortsatt ha automat med steptronic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juni 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2017 (endret) Husker ikke fra eg demonterte, men hører disse ilag ? Ene går fra luftfilter og går videre ned ilag samme vei som bensinrøret. Endret Juni 19, 2017 av Isaksen91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juni 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2017 Kan eg bruke denne fra M54B22 motoren på B30 ? Lager ulyd på den som er nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 1 time siden, Isaksen91 skrev: Kan eg bruke denne fra M54B22 motoren på B30 ? Lager ulyd på den som er nå :/ Se om det er samme delenummer i etk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juni 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2017 Sist tall i delenummer fra koed var ulik. Istedefor 5 stod det 6 :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 Er delene identiske ellers? hvilken funksjon har delen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juni 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2017 14 timer siden, Hawkon88 skrev: Er delene identiske ellers? hvilken funksjon har delen? Ja så vidt eg veit så er dem lik, har ikke skrudd den løs fra den gamle motoren enda å sett siden den ligg på jobb. Skal dit imåra så da skal eg se. Hvilken funksjon den egentlig har har jeg ingen aning om. Er jo noe i innsuget så e vell noe med lufta å gjøre. Har ikke nådd å googlet så mye enda om den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 On 19.6.2017 at 21.38, Isaksen91 skrev: Kan eg bruke denne fra M54B22 motoren på B30 ? Lager ulyd på den som er nå :/ https://www.google.no/search?q=disa+valve&oq=disa+valve&aqs=chrome..69i57j0l5.2167j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juni 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2017 (endret) Passet ikke fra min gamle, må vell bestille ny. Eller ta det med dem eg kjøpte motor fra, 1 års garanti på den Byttet ny viskosekobling og vifte idag, høres ut som den turbin vifta eller noe Helt vanvittig til blås fra den med litt turtall.. Endret Juni 21, 2017 av Isaksen91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juni 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2017 Så gikk vifte nr 2 til farsken etter kun kort tid.... 😵 heelt utrolig kor man skal plages.. vifte gikk til farsken og en masse gir olje rundt i motor.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juli 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2017 Noen ideer til hvorfor jeg har så lite motorkraft ved den minste motstand/lille bakke ? Så vidt jeg klarer å holde stabil fart i 80km/t med forbruk måler på 1liter mila, og ved minste påstand/bakke så går forbruke rett på 2 liter.. Sky høgt forbruk for tide.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 har du sjekket drivstoffilteret? Falskluft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 Har du ikke viftekåpe? I tilfelle forklarer det både lyd og at de blir ødelagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juli 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2017 Har ikke funnet noe falskluft, men ikke sjekket filter. Har kåpa til den, bare ikke montert siden den gikk delvis ødelagt da første vifta small i den. Så tok den bort da for å prøve uten den når jeg satt på ny vifte om det var det som var problemet, men kort tid etter gikk vifte nr 2 også.. Lyden va der både med og uten kåpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juli 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2017 Ikke alltid like mye lyd ifra den vifta, iblant går den normalt og til tider så snurrer den noe vanvittig rundt ilag med moto/turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå