Kim Skrevet April 27, 2017 Share Skrevet April 27, 2017 (endret) Noen som vet hva disse feilkodene er? Bilen starter ikke, den drar rundt på starteren men fyrer ikke. Har byttet bensinfilter og kamakselsensor (den foran på moteren) uten at det var til hjelp. Det var bensin i filteret når jeg tok det av. Endret Mai 11, 2017 av Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Se etter falskluft på alt av innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 Ser ut som det er koder for falsk luft ja... hm. Men er det ikke litt rart bilen ikke vil starte? Jeg kan skjønne at den vil gå ujevnt eller trekke dårlig men rart den ikke starter. Tenkte først veivakselsensor men ser ut som feilkode for det er P0340. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Er det gnist på pluggene? Er det bensin i dysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet April 29, 2017 Forfatter Share Skrevet April 29, 2017 Hvordan kan jeg sjekke dette uten at jeg setter fyr på hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 29, 2017 Share Skrevet April 29, 2017 Skru ut en plugg og holde den mot gods. Skru ut en dyse og hold den inni en flaske feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet Mai 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2017 Til andre som opplever det samme, sjekk bensinpumpe. Det var feilen hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå