Stefan83 Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Hei kona vil ha suv , men det vil ikke jeg jeg har desperat prøvd å finne noe som overholder kriteriene hennes som er god nok bakkeklaring (i forhold til snø) og firehjulstrekk . Jeg var iferd med å gi opp helt til jeg så en e60 stå parkert der jeg spiste lunch , og innså at den var forbausende høy under 😝 men i dag parkerte jeg på siden av 2 bmw e60 og så at det var en del forskjell på de . den ene hadde en mere aggresiv front og var helt klart lavest . Den andre var noe høyere i front men den hadde en stor klump bak et deksel litt foran hjulene, så reelt sett så det ikke ut til å være så stor forskjell mtp dårlig brøytet vei . Så det jeg lurer på er om det bare var tilfeldighet eller om det er slik på alle e60er . Er noen høyere enn andre og hvordan ser jeg evt forskjell når det gjerne ikke står noe som helst i annonser 😝 Tenker da selvfølgelig kun på biler med xdrive 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Alle e60 med xDrive har samme høyde fra fabrikk, selv om de har M-sport. På biler uten xDrive er biler med M-sport-understell noe lavere (15mm). Stefan83 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stefan83 Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 Takk takk 😃 da slipper jeg jo å bekymre meg for det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 6 timer siden, awt skrev: Alle e60 med xDrive har samme høyde fra fabrikk, selv om de har M-sport. På biler uten xDrive er biler med M-sport-understell noe lavere (15mm). Senker ikke M-sport understellet på E60 20mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Nei, 15mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå