Stefan83 Skrevet Mai 2, 2017 Skrevet Mai 2, 2017 Hei kona vil ha suv , men det vil ikke jeg jeg har desperat prĂžvd Ă„ finne noe som overholder kriteriene hennes som er god nok bakkeklaring (i forhold til snĂž) og firehjulstrekk . Jeg var iferd med Ă„ gi opp helt til jeg sĂ„ en e60 stĂ„ parkert der jeg spiste lunch , og innsĂ„ at den var forbausende hĂžy under đ men i dag parkerte jeg pĂ„ siden av 2 bmw e60 og sĂ„ at det var en del forskjell pĂ„ de . den ene hadde en mere aggresiv front og var helt klart lavest . Den andre var noe hĂžyere i front men den hadde en stor klump bak et deksel litt foran hjulene, sĂ„ reelt sett sĂ„ det ikke ut til Ă„ vĂŠre sĂ„ stor forskjell mtp dĂ„rlig brĂžytet vei . SĂ„ det jeg lurer pĂ„ er om det bare var tilfeldighet eller om det er slik pĂ„ alle e60er . Er noen hĂžyere enn andre og hvordan ser jeg evt forskjell nĂ„r det gjerne ikke stĂ„r noe som helst i annonser đ Tenker da selvfĂžlgelig kun pĂ„ biler med xdrive đ
awt Skrevet Mai 2, 2017 Skrevet Mai 2, 2017 Alle e60 med xDrive har samme hÞyde fra fabrikk, selv om de har M-sport. PÄ biler uten xDrive er biler med M-sport-understell noe lavere (15mm). Stefan83 reagerte pÄ dette 1
Stefan83 Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Skrevet Mai 2, 2017 Takk takk đ da slipper jeg jo Ă„ bekymre meg for det đ
Clevion Skrevet Mai 2, 2017 Skrevet Mai 2, 2017 6 timer siden, awt skrev: Alle e60 med xDrive har samme hÞyde fra fabrikk, selv om de har M-sport. PÄ biler uten xDrive er biler med M-sport-understell noe lavere (15mm). Senker ikke M-sport understellet pÄ E60 20mm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ