Vegard96 Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Skrevet Juni 4, 2017 Ble et kjapt turbo bytte før jeg reiste ut på båten på jobb igjen har åsså funnet ut hvorfor kam sensoren gikk, det var løfte øyen som skulle være mellom toppen å reg dekselen som jeg hadde glemt av. Men det er sånt som skjer har åsså fått ny kevelar reim som skall være 300%sterkere en orginal i følge gates racing å ny kam sensor har åsså kommet så da blir det muligens fyr på maskinisten etter vært åsså
Vegard96 Skrevet Juni 30, 2017 Forfatter Skrevet Juni 30, 2017 Har vert å skaffet meg ei ny m20 blokk uten spor for pyramide ringer, siden det er litt gammel dags å jeg stoler ikke helt på det blokka ble levert til cylmo for borring planing å vasking invendig i olje galleriet etter borring, for å få ut skit å groms kommer til å bygge opp ny motor igjen til vinteren regner jeg med siden den som står i nå begynner å bli litt sliten. Maggi93 reagerte på dette 1
Vegard96 Skrevet Juli 5, 2017 Forfatter Skrevet Juli 5, 2017 Da er bilen frisk å rask igjen var en coil som var litt rar, så nå er den byttet å nå fungerer bilen som faan nå trenger den bare en mappe runde. Siden de som har mappet den tidligere hadde kjørt coilene veldig hardt så de ble ødelakt etter en stund så nå er det justert for å vare å bilen fungerer som bare det har åsså fått bestilt 30 stk ngk plugger å ny strammer til reg reima har åsså prøvd meg på å legge streamers i front ruta,dette ble ikke slik jeg håpet men men XD det ble ikke så jævli heller.
Vegard96 Skrevet Juli 9, 2017 Forfatter Skrevet Juli 9, 2017 (endret) Da var bilen mappet. Å det trengtes for å si det sånn. Tenninga var ruskende garlig. Så vi måtte justere alt på nytt. Noe som resulterte 7 timer i benk. Men nå fungerer den endelig resultatet ble 515hk på hjul. På 1.4 i trykk hadde klart mere, men bensin pompene klarte ikke å levere mere så den magret bare ut :/ å eksosen under bilen var klemt flat av en grunn så det må oppgraderes. Før det blir mere, hadde åsså problem med trigger feil. Etter en del feil søking så var d 1 løs ledning på sikkrings boksen som hadde hoppa av. Så nå fungerer alt tipp topp Endret Juli 9, 2017 av putefaen1
Vegard96 Skrevet Juli 9, 2017 Forfatter Skrevet Juli 9, 2017 var åsså på en snurr i går, så klarte tydlig vis å kjøpe ei ny veiv til motoren med 89,6 i slag ,begynte å lure hvorfor det manglet penger på konto morgenen etter så det blir tydlig vis å oppgradere til m20b30 i vinter da her er 1 bilde av mapping i dynapack
RF91 Skrevet Juli 9, 2017 Skrevet Juli 9, 2017 Keslags veiv e da so gjere ein M20 om til 3liter? Forøvrig ein grom bil, sjøl om den ha litt fast & furious-preg Hugsa den va i ei nabobygd her i Sogn eit par år. Gjekk temmale friskt då og
Vegard96 Skrevet Juli 10, 2017 Forfatter Skrevet Juli 10, 2017 Hehe. Ja e vell litt sånn. veiva er m54b30 veiv samme som de bruker for å bygge m50b30 men eneste forskjellen er vell att det må dreies ei hylse til m20 for å få alt til å passe. Men det får vi se på når det nermer seg
Vegard96 Skrevet Juli 12, 2017 Forfatter Skrevet Juli 12, 2017 Har åsså gått over alle ledningene som var skjøtet med kabelsko, å fått loddet dem så nå slipper jeg at bilen bluttselig stopper som sist har åsså fått flytta sikrings holderen å loddet på ledningene på den, var kabelsko før å de har løsnet flere ganger. Flytta den lengre fram samtidig slik at det et enkelt å komme til
Vegard96 Skrevet August 16, 2017 Forfatter Skrevet August 16, 2017 da har vi vert å kjøpt hus med garasje å kjøle rom i garasjen , kjøle rommet skall rives bort slik at det blir max utnytting av plassen i garasjen kommer til å oppdatere mere når vi har fått flytta inn i oktober skall bli godt å slippe å stå ute i regn å skru bil tommyheimberg reagerte på dette 1
Vegard96 Skrevet September 16, 2017 Forfatter Skrevet September 16, 2017 Da rasa girkassa gitt. Tålte ikke hjulspinn i 4 giret så nå bli det 530d kasse fra jaas performance. Var tds kasse som sto i bilen fra før vidre planer blir å bygge ny motor i vinter å lakkere bilen i ny farge å gå over bremser å oppgradere fuel pomper, har åsså fått sveisa om eksosen nå å tatt av alt av lyd dempere å ordnet med 3.5 tom rakrør hele veien med 1stk 5 tomm ende stuss. Må bare si fy fader for noen priser det er på 3.5 tom rust fri rør skulle nesten tro det var gull for noen !
destroyy Skrevet September 17, 2017 Skrevet September 17, 2017 Få en rørlegger til å handle;) jeg kjøpte 6m med rør til sikkert samme pris av hva andre tar for 1m. Eneste forskjell er vel at det er 1.6mm gods og ikke 1.5mm
Vegard96 Skrevet September 17, 2017 Forfatter Skrevet September 17, 2017 Betalte nesten 2000kr jeg for 1 meter med 3.5 tom rør i 2mm
Vegard96 Skrevet September 17, 2017 Forfatter Skrevet September 17, 2017 Ble en kjøre tur på nesten 40 mil i dag å henta 530D kassa å nye lammeler til tilton clutchen som passer på kassa. Fikk en fin pris så måtte bare handle
RF91 Skrevet September 17, 2017 Skrevet September 17, 2017 40 mil? Du e i alle fall ikkje ein austlending Ha aldri møtt ein austlending som hadde gidda å køyrt 20 mil kvar veg for ein girkasse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå