Kattlikzm Skrevet Mai 16, 2017 Share Skrevet Mai 16, 2017 (endret) Kjære folkens på Bimmers! Da er dessverre tiden inne for å selge godbilen! Dette er noe jeg virkelig ikke lyst til da jeg er super glad i bilen. Den ENESTE årsaken til salg er fordi jeg jobber i byen nå. Dvs at jeg driver med mye småkjøring, og ønsker å bytte til bensinbil isteden. Altså: bilen har ingen feil, og er strøken :). Isteden for å publisere bilen på finn, tenkte jeg å bruke bimmers:)! Bilen: M-sport 116 DA fra 2013 2.0 liter med Twinscroll turbo som yter 116 HK. 8 trinns automatkasse med normal (drive), sport, og manuell girfunksjon. Ulike kjøremoduser: Eco, Comfort, Sport, Sport+. Full servicehistorikk Som noen av dere kanskje vet er jeg godt over gjennomsnittet glad i bilvedlikehold og bilpleie ( ), longstory short: Bilen er tatt ekstremt godt vare på! kjørelengde da jeg kjøpte bilen i april 2016: 45.000. Kjørelengde nå: ca. 78.000. Årsaken til lang kjørelengde er grunnet pendling fra Oslo til Asker hver eneste dag. Bilen har både under mitt og tidligere eier kun sett motorveier og svært lite oslo veier! Ekstrautstyr: Estorillblå farge Full M pakke - M interiør, M eksteriør, M understell Harman Kardon Musikkanlegg (sinnssykt god lyd!) med bluetooth, aux og USB Sportsseter i Alcantara med el. justerbar sideryggstøtte (eller hva de greiene heter :P) 18" 225/40/18 foran og 245/35/18 bak på sommerdekk. Begge bakdekkene er nye. Ettersom været ute er mørkt, og dette er et spontan salg fra min side, bruker jeg bilder fra da jeg kjøpte bilen fra april i fjor. Bilen er penere i virkeligheten mtp fargen 😊 Holder til i Oslo. Ta kontakt her om du er intr, eller ring meg på 41 78 34 11 Endret Mai 29, 2017 av Kattlikzm ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 17, 2017 Share Skrevet Mai 17, 2017 Greit å nevne pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mai 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2017 Glemte det helt! selges for 235.000. Årsavgiften er betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mai 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2017 (endret) Update: bilen er i daglig drift, og kmstand går dermed opp for hver dag som går Kan nevne at bilen har nå gått 80.000 😊 Endret Mai 28, 2017 av Kattlikzm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mai 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2017 Da er godbilen lagt ut på Finn! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=97392153 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2017 Update: pris endret til 195.000. Løp og kjøp! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2017 Satt ned prisen ytterligere til 189.000 inkl omreg og årsavgift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2017 (endret) Nå er den helt nede i 179.000 inkl omreg 🙄😐🙁! løp og kjøp Endret Juni 19, 2017 av Kattlikzm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juli 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2017 Bilen er nu tatt i innbytte mot en vw gti fra 2014 😊👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juli 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2017 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå