nico.wolfermann Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Hei. Kanskje det er noen som kan hjelpe meg litt. Kjøpte meg en e39 520i (2000mod) for 1 uke siden. Det som er at jeg har oppdaget en elektrisk feil som jeg ikke finner ut av. Venstre parklys fungerer men ikke høyre(ny pære) men derimot lyser høyre blinklys hele tiden. Er det noen som vet hva det kan være eller kanskje har opplevd det samme? Spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Blinklyset lyser fordi parklyset ikke fungerer. Er en "nødsfunksjon". Mulig det er ledningsbrudd til ledningen for høyre parklys? Hvordan er lysene ellers på bilen? Alt normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Forsåvidt. Når parklys ikke virker, lyser retningsviser med halv styrke som erstatning. Jeg har 2001 facelift, men det er kanskje samme system på din. Så problemet er dermed å få parklys til å lyse så forsvinner retningsviser av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nico.wolfermann Skrevet Mai 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2017 Lysene på bilen fungerer ellers. Det eneste av lys som jeg vet om ikke fungerer ellers er skiltlysene. Skal se om jeg finner ut av det. Takker for svar dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå