Christianrisan Posted May 23, 2017 Share Posted May 23, 2017 (edited) God dag! i oslo by skjer det mye shit... noen som har klart og brekke av listen ved sidespeilet og listen ved fører døra prøver og google meg frem til hvor jeg kan kjøpe ny list til døra og ny plastikk? ved sidespeilet men finner ikke ting. noen som ved hvor jeg får kjøpt dette? vet jeg kan kjøpe nytt sidespeil men disse kommer kun komplette og koster skjorta.... Hjelp!! Takk for svar på forhånd Edited May 23, 2017 by Christianrisan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted May 23, 2017 Share Posted May 23, 2017 Da har du ikke letet godt nok. www.koed.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christianrisan Posted May 23, 2017 Author Share Posted May 23, 2017 takk!! men finner ikke deksel til speilet.. kun beskyttelsen under Plastikken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Basse Lusk Posted May 23, 2017 Share Posted May 23, 2017 (edited) Komplett speil med deksel til en akseptabel pris. Edit: I og med at speilhuset er oppgitt som shadowline, så ser det ut til at dette sitter fast på speilhuset, og dermed må du bytte hele. Edited May 23, 2017 by Basse Lusk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts