Tom Vangen Skrevet Juni 18, 2017 Share Skrevet Juni 18, 2017 Hei. Har et problem jeg håper dere kan hjelpe med. Når jeg prøver å starte med nøkkel så tenner den ikke , men når vi dytter den i gang så starter den med en gang. Dette er en e28 535i.noen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Juni 18, 2017 Share Skrevet Juni 18, 2017 Drar ikke startmotoren rundt? Første jeg tenker på er tenningsbryteren men det kan også være startmotoren. Gå til diagnosekontakten på motoren og finn pinne 11, svart ledning med gul stripe så vidt jeg husker, ta en ledningsstump fra + på batteriet og til kontakt 11. Hvis startmotoren da slår inn så er det bryteren bak på tenningslåsen. Hvis den fortsatt ikke starter så sjekker du tilkoblingene på startmotoren og i verste fall må du ha ny starter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Vangen Skrevet Juni 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2017 (endret) Starter drar motoren rundt så det er ikke problem. Den vil bare ikke starte. Starter bare når vi dytter den igang. Endret Juni 19, 2017 av Tom Vangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå