Tom Vangen Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Hei. Har et problem jeg håper dere kan hjelpe med. Når jeg prøver å starte med nøkkel så tenner den ikke , men når vi dytter den i gang så starter den med en gang. Dette er en e28 535i.noen som har noen forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune-K Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Drar ikke startmotoren rundt? Første jeg tenker på er tenningsbryteren men det kan også være startmotoren. Gå til diagnosekontakten på motoren og finn pinne 11, svart ledning med gul stripe så vidt jeg husker, ta en ledningsstump fra + på batteriet og til kontakt 11. Hvis startmotoren da slår inn så er det bryteren bak på tenningslåsen. Hvis den fortsatt ikke starter så sjekker du tilkoblingene på startmotoren og i verste fall må du ha ny starter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom Vangen Posted June 19, 2017 Author Share Posted June 19, 2017 (edited) Starter drar motoren rundt så det er ikke problem. Den vil bare ikke starte. Starter bare når vi dytter den igang. Edited June 19, 2017 by Tom Vangen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts