Strat0s Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 (endret) Håper dette blir plassert ca. riktig Jeg har da nylig anskaffet meg en e90 320d, 2007 modell med full msport. Ellers er det nylig bytta turbo, egr, dpf og div. på bilen for å få den i topp stand. Har endel planer for bilen, men kom gjerne med ideer Fullt servicehefte og virker som at bilen er godt vedlikeholdt så håper jeg ikke får noen kjipe overraskelser etterhvert :S Siden det er show-off forum så slenger jeg med noen bilder av bilen når den ble hentet, så kommer det bilder av bilen med øvrige addons etterhvert Endel er bestilt og noe ligger klart til montering Endret Juli 11, 2017 av Strat0s Oyvinds reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 Gratulerer med fin bil Spent på hvordan den blir med litt mods. Hva er planene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strat0s Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2017 1 time siden, Gabz skrev: Gratulerer med fin bil Spent på hvordan den blir med litt mods. Hva er planene? Thankyou! Chip, eksos, splittere, spacere++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strat0s Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2017 Nye felger på bilen :wub Brede som lastebildekk, men sporer ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strat0s Skrevet Juli 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2017 Nye skiltlys Syk forskjell! Reiv av trekket på bagasjeluka for å bytte ryggelys også🙄 Angrer litt på at jeg bestilte pærer via en link i et annet prosjekt her, passa ikke de Bestille nye samtidig som jeg bestiller til kjørelys/bremselys da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strat0s Skrevet Juli 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2017 Fikk pakke fra Lamin-x med sotfilm til frontlykter og grøftelys idag Må dessverre polere lyktene først, noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå