Chelseasmile Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 Hei og hå alle. Kjøpte en E38 730d for en stund tilbake og har nå mottatt første av en del deler. Alpina leppe, uoriginal da jeg syntes den originale ble mye dyr kontra en i glassfiber. Det sies at man må kutte i fanger for å få passform, tilogmed på den originale leppa. Da jeg satte den på bare for prøvemontering så satte den fint syntes nå jeg. Lå helt inntil fangeren hele turen rundt. Hva er det som må kuttes? Kjøpte denne; http://www.ebay.com/itm/BMW-E38-Alp-Style-Tuning-Front-Bumper-Apron-Full-Splitter-Addon-Lip-Valance-/192010452732?hash=item2cb4b6fefc:g:fPEAAOSw5cNYjJYS Er svart framme (Usikker på om det er grunning eller ikke) ellers vises glassfiberen bak/innsiden noe og litt på nedre del av leppa. Mvh Tord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 Jeg har også bestilt uoriginal alpina leppe, bare til e39. Her står det at man kanskje må påregne litt modifikasjon for å få 100% passform. Så i ditt tilfelle tolker jeg det som at du ikke trenger å kutte noen plass. Alpina leppene skal jo ligge påklistret, som en tydelig ettermontert del. De er ikke innfelt i fangeren som leppa i en M fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chelseasmile Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2017 34 minutter siden, Evopower skrev: Jeg har også bestilt uoriginal alpina leppe, bare til e39. Her står det at man kanskje må påregne litt modifikasjon for å få 100% passform. Så i ditt tilfelle tolker jeg det som at du ikke trenger å kutte noen plass. Alpina leppene skal jo ligge påklistret, som en tydelig ettermontert del. De er ikke innfelt i fangeren som leppa i en M fanger Skjønner. Ser da at det ikke er skruhull i leppa noe som kanskje betyr at jeg må borre disse eller skru igjennom leppa. Går leppa på den du har bestilt helt inn i for del av hjulbue? Min gjør det og treffer rett over fangerens originale hull til innerskjermen. Litt rart at det er kun der det er tillaget festepunkter, på begge sider altså. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 Leppa skal limes på fangeren, ikke skrus! Det eneste er hvis du må borre hull for feste av innerskjerm i fremkant av hjulbue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chelseasmile Skrevet Juli 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2017 Sier du det ja. Er det lurt da? Bør vell egentlig ha noe form for klemming for å holde den inntil fangeren hvis jeg skal gjøre det. Er det tec7 som er foreslått å bruke som lim eller vill du foreslå en annen type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 tec7 er bra til sånt. Videre må du bruke tvinger eller på en annen måte sørge for at lippen holder seg på plass til tec7 er herdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå