Ola Leinan Skrevet Juli 19, 2017 Share Skrevet Juli 19, 2017 (endret) Hei:) Har en bmw X5 e70 2009 Luftbelg gikk på venstre side bak,har byttet den men bilen løfter seg fortsatt ikke opp. forslag? kom opp en del feilkoder etter at jeg har hatt batteriet av har fått bort alt unntatt air bag feil. Har prøv å hadd batteriet avkoblet,har også laddet opp batteriet,sjekket sikringer. Bynner å tenke på om kompressor har tatt kveld,eller om den må inn på verksted for å kalibrere. Noen som har vært borti samme problem eller har tips? Endret Juli 19, 2017 av Ola Leinan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 19, 2017 Share Skrevet Juli 19, 2017 Les av feilkoder. Det burde det stå noe fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Juli 19, 2017 Share Skrevet Juli 19, 2017 Hjalp en med samme problem vi endte opp med å resette systemet så fungerte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Leinan Skrevet Juli 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2017 6 minutter siden, tthuns skrev: Hjalp en med samme problem vi endte opp med å resette systemet så fungerte det. okey må man koble seg på for å resette eller er det andre måter å gjøre det på? hadde av batteriet over natta men det hjalp ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Leinan Skrevet Juli 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2017 15 minutter siden, tthuns skrev: Hjalp en med samme problem vi endte opp med å resette systemet så fungerte det. Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Leinan Skrevet Juli 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2017 18 minutter siden, Otis skrev: Les av feilkoder. Det burde det stå noe fornuftig. Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Leinan Skrevet Juli 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2017 21 minutter siden, Otis skrev: Les av feilkoder. Det burde det stå noe fornuftig. Takk for svar:) skal prøve det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juli 30, 2017 Share Skrevet Juli 30, 2017 Regner med du har funnet ut av dette nå, men fikk opp endel feilkoder selv da jeg byttet belg og måtte ta av batteriet.. Da jeg koblet ut batteriet fikk jeg 4x4. dtc og activ steering fail... denne resatte jeg ved å svinge helt mot venstre og deretter helt til høyre.. Meldingen om redusert comfort grunnet nivå forsvant av seg selv etter et par km langs veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå