Gå til innhold

Bmw E36M3 foringer i understell, hvilke er å anbefale?


ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Har tenkt og bytte ut omtrent alt av foringer i understellet på min E36M3, noen som kan anbefale hva? Har hørt at Powerflexforinger fort sprekker, bør jeg gå for orginale eller poly foringer? Har tenkt å kjøre en del på bane også, så vil ha nokså stivt understell. 

 

Takk for svar! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørsmålet er om du vil ha en mykere bil med mindre støy, eller en stivere bil med mere støy.

Powerflex er jo mildt sakt ganske utprøvd med tanke på hvor lenge det har vert på markedet, så har du ikke erfaringer med det finner du mye her inne. Ville gått for svart powerflex selv, de lilla er det flere som har opplevd har sprekt. Forskjellen til lilla er heller ikke så enormt kontra originale nye massive foringer. ( Fleste som monterer powerflex går fra originale foringer med 200k+ km, ikke helt rettferdig å vurdere utifra)

Skal du ha noe enda litt sprekere kan du foreksempel se på Millway Motorsport, men da er prisen en annen.

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil egentlig ha noe som er midt på tre når det kommer til mjuk-stivhet, men powerflex black series er å anbefale altså? Jeg tenkte jeg skulle kjøre litt bane, vanlig vei så jeg kan ha muligheten til å veksle litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...