Alpejohn Skrevet Juli 26, 2017 Share Skrevet Juli 26, 2017 (endret) Hei, Får feilkode I Ncs når jeg prøver å lese en E91 som er produsert 06/07.. Ironisk nok inneholder koden 0607.. Har lest av/kodet på e90 05 og 06 uten problemer tidligere.. Bruker kabelen til onestopelectronics,, uten adapter for biler etter 07 en gang. Den kommer når den skal lese cas/frm.. Hva kommer dette av? Endret Juli 27, 2017 av Alpejohn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 #0607 angir build datoen for bilen din. Ser ut som det er noe den reagerer på i den forbindelse. hvilken versjon er det du bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 1, 2017 Forfatter Share Skrevet August 1, 2017 1 time siden, tthuns skrev: #0607 angir build datoen for bilen din. Ser ut som det er noe den reagerer på i den forbindelse. hvilken versjon er det du bruker? Jeg bruker V3.1.0 [Coapi V3.5.1 B] Alt er tysk.. Men fikk til den virituelle pcen til Otis nå, så skal teste med denne også. Den har også engelsk, så da blir ting litt enklere også. Men hadde vært kjekt funnet ut hva som gjør dette da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Ja det var en gammel versjon. Si i fra så kan jeg hjelpe deg med å fikse det uten virtuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå