largund Skrevet Juli 29, 2017 Share Skrevet Juli 29, 2017 (endret) Satte inn en 16:9 headunit istedet for min originale 4:3, men lysstyrken i skjermen følger ikke resten av bilen slik den gamle gjorde. I tillegg blinker det midterste røde lyset oppe til høyre på den. Kanskje vanskelig å se på bildet men det er tre, relativt skjulte, dioder der. Noen som kan ha en teori om hvorfor? Plages også med at Dab-dingsen, Tiny Audio C5, ikke sender FM-signaler. Dvs d virker som om den ikke finner ledig frekvens. Kan virke bra en dag el to for så å være umulig en lang stund. Apropos DAB-dingsen; Er d noen enkel måte å koble seg inn med en AUX-inngang til orig. stereo? Endret Juli 29, 2017 av largund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Juli 31, 2017 Share Skrevet Juli 31, 2017 Når det gjelder det røde lyset som blinker, så kan det være fordi du ikke har aktivert et sim-kort i den integrerte telefonen i bilen (om du har telefon i bilen da selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Du burde oppgradere softwaren også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
largund Skrevet August 1, 2017 Forfatter Share Skrevet August 1, 2017 Hvordan oppraderer jeg software? Har ikke telefon i bilen, selv om det var opplegg til det da jeg kjøpte den. Tok bort konsollen og erstatta den med koppholder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarTo Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 17 timer siden, largund skrev: Hvordan oppraderer jeg software? Har ikke telefon i bilen, selv om det var opplegg til det da jeg kjøpte den. Tok bort konsollen og erstatta den med koppholder. Har du tatt ut navi boksen som var i bagasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
largund Skrevet August 4, 2017 Forfatter Share Skrevet August 4, 2017 nei. Har bare bytta head-unit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarTo Skrevet August 4, 2017 Share Skrevet August 4, 2017 (endret) 8 timer siden, largund skrev: nei. Har bare bytta head-unit... Den fargen der for mann hvis gps cd boksen er koblet ut Endret August 4, 2017 av MarTo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarTo Skrevet August 4, 2017 Share Skrevet August 4, 2017 Jeg har akkurat laget mitt eget aux kabel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå