Evopower Skrevet August 11, 2017 Skrevet August 11, 2017 (endret) Noen som vet hvordan det er å koble opp elektrisk på komfortstoler med minne fra f10? Er en slik bil på hugger, men jeg er usikker på om minnebiten ligger i stolen, (altså kreves bare strømkabel), eller om minnet går inn i selve hjernen på bilen på en eller annen komplisert måte. Jeg tenker siden minne på stol, speil og ratt følger nøkkelen... hvordan er ledningene lagt opp? 2-3 kabler, eller er det fancy flerpins kontakter og kretskort og allslags dilldall som gjør det vanskelig? Spørsmålet til slutt er: lar det seg enkelt ettermontere i en e39, eller blir det for mye knot? Jeg er sikkert på jeg får strøm til selve elmotor i setet, men det er minne jeg jeg usikker på om jeg får oppe i drift. Og minne er livsviktig, da det er topp 5 på nødvendig utstyr i mine biler Har alcantara skinn nå, så skal ikke klage om det ikke lar seg gjøre med f10 stoler i heller Endret August 11, 2017 av Evopower
danskiii Skrevet August 11, 2017 Skrevet August 11, 2017 Stolene går vel på comfort modul som er styrt av can signal. Om det lar seg gjøre tviler jeg på men kan ikke uttale meg direkte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå