GÃ¥ til innhold

Spm runt elnett ved montering av f10 memory stoler i e39

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet hvordan det er å koble opp elektrisk på komfortstoler med minne fra f10? Er en slik bil på hugger, men jeg er usikker på om minnebiten ligger i stolen, (altså kreves bare strømkabel), eller om minnet går inn i selve hjernen på bilen på en eller annen komplisert måte. Jeg tenker siden minne på stol, speil og ratt følger nøkkelen... hvordan er ledningene lagt opp? 2-3 kabler, eller er det fancy flerpins kontakter og kretskort og allslags dilldall som gjør det vanskelig?

Spørsmålet til slutt er: lar det seg enkelt ettermontere i en e39, eller blir det for mye knot? Jeg er sikkert på jeg får strøm til selve elmotor i setet, men det er minne jeg jeg usikker på om jeg får oppe i drift. Og minne er livsviktig, da det er topp 5 på nødvendig utstyr i mine biler :P

Har alcantara skinn nå, så skal ikke klage om det ikke lar seg gjøre med f10 stoler i heller :)

Endret av Evopower
Skrevet

Stolene går vel på comfort modul som er styrt av can signal. Om det lar seg gjøre tviler jeg på men kan ikke uttale meg direkte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...