Gå til innhold

Dekk/felgvalg til BMW f11

Djuv
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har gått til innkjøp av en 2011 BMW f11 523i 3.0 204hk og noen brukte HARTGE classic 2 21"

Og mitt spørsmål er hvilke dimensjoner på bakdekka det går an å ha,og om det funker. Jeg har nå 295/25/21 på bakfelg,men ønsker kansje å gå for f.eks 285/30/21. Noe i forhold til pris osv. Kan dette funke? Eller må jeg kjøpe 295/25/21? Vil det slå mye ut på speedometer? 

Og hvilke merker dekk er best i forhold til pris og slitasje? Bakdekka blir vel endel slitt på innsiden?

Finnes det gode billigdekk som noen her inne har testet? Jeg har hatt Nangkang 20" før som jeg har vert fornøyd med pga en ny gummiblanding.

Håper på noen gode svar👍

IMG_20170801_133142.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Kumho Ecsta Le sport på bilen min. Sammenlikningsgrunnlaget blir nok litt tynt, men de både sitter bedre, støyer mindre og sporer mindre enn Falken FK510 som satt på bilen fra før. Jeg har en ganske aktiv kjørestil, men det ser ut som dekkene ikke har blitt nevneverdig slitte i løpet av de 10 000 km de har vært på bilen. Som sagt har jeg ikke så veldig mye å sammenlikne med, men jeg er såpass fornøyd med dekket og hva jeg betalte, så jeg kommer nok til å gå for Kumho neste gang også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...