GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har gÄtt til innkjÞp av en 2011 BMW f11 523i 3.0 204hk og noen brukte HARTGE classic 2 21"

Og mitt spÞrsmÄl er hvilke dimensjoner pÄ bakdekka det gÄr an Ä ha,og om det funker. Jeg har nÄ 295/25/21 pÄ bakfelg,men Þnsker kansje Ä gÄ for f.eks 285/30/21. Noe i forhold til pris osv. Kan dette funke? Eller mÄ jeg kjÞpe 295/25/21? Vil det slÄ mye ut pÄ speedometer? 

Og hvilke merker dekk er best i forhold til pris og slitasje? Bakdekka blir vel endel slitt pÄ innsiden?

Finnes det gode billigdekk som noen her inne har testet? Jeg har hatt Nangkang 20" fĂžr som jeg har vert fornĂžyd med pga en ny gummiblanding.

HĂ„per pĂ„ noen gode svar👍

IMG_20170801_133142.jpg

Skrevet

Jeg har Kumho Ecsta Le sport pÄ bilen min. Sammenlikningsgrunnlaget blir nok litt tynt, men de bÄde sitter bedre, stÞyer mindre og sporer mindre enn Falken FK510 som satt pÄ bilen fra fÞr. Jeg har en ganske aktiv kjÞrestil, men det ser ut som dekkene ikke har blitt nevneverdig slitte i lÞpet av de 10 000 km de har vÊrt pÄ bilen. Som sagt har jeg ikke sÄ veldig mye Ä sammenlikne med, men jeg er sÄpass fornÞyd med dekket og hva jeg betalte, sÄ jeg kommer nok til Ä gÄ for Kumho neste gang ogsÄ. 

Skrevet

Takker for svar😀😀 Hvilken dimensjon har du pĂ„ dekka? Jeg lurer pĂ„ Ă„ prĂžve noen litt rimligere dekk ja. Og kansje kumho pĂ„ vinterdekk. 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...