Ståle G Julseth Skrevet August 24, 2017 Share Skrevet August 24, 2017 Hei. Jeg har en meget fin BMW Z4 2,5 2003 mod. Jeg var for noen år siden plaget med "skvalpelyder" i bilen og det hørtes ut som om det var kommet inn vann i kanalene. Hadde da bilen på service hos BMW forhandler og de sa dreneringskanalene hadde tetnet så de åpnet og renset. Dette ble fryktelig dyrt men men fikset. Nå har jeg imidlertid fått det samme problemet igjen og tenker det må kunne gå an å fikse selv. Noen som har erfaring med dette og hvor jeg kan finne proppene i kanalene slik at jeg får ut vannet? Setter stor pris på svar. Mvh Ståle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 24, 2017 Share Skrevet August 24, 2017 Søk litt her inne. http://z4-forum.com/forum/ Vet det er flere tråder som omhandler tett drenering. Sett en del diskusjon om dette og resultat i defekt motor til kalesje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle G Julseth Skrevet August 24, 2017 Forfatter Share Skrevet August 24, 2017 Takk for det. Skal lese meg gjennom og se om jeg finner noe. Har også merket at motoren til kalesjen er litt treg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 24, 2017 Share Skrevet August 24, 2017 http://z4-forum.com/forum/viewtopic.php?f=25&t=7782 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle G Julseth Skrevet August 24, 2017 Forfatter Share Skrevet August 24, 2017 Supert! Takk for det Stig. Så litt komplisert ut men verd et forsøk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 24, 2017 Share Skrevet August 24, 2017 Ingen problem. Du får bytte den i en coupe så slipper du å tenke på slikt senere Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle G Julseth Skrevet August 24, 2017 Forfatter Share Skrevet August 24, 2017 God idé:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå