larserso Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 Oppgraderte nylig kartet i min 2013 F11 med NBT-system til 2017-2. Lastet ned kart og kjøpte kode hos FSC Code BMW & BMW. Men, jeg har fått et kart med mye dårligere lesbarhet enn det gamle. Når jeg prøver å bytte fra tradisjonell til alternativ visning er det ingen forskjell. Alle veier er grå og alt terreng er grå, bare i ulike gråtoner. Det var flere farger og mye tydeligere før oppdateringen. Se bildet under(virker mye tydeligere på bildet enn i virkeligheten, ser nesten ikke veiene). Har andre opplevd tilsvarende og vet hva man evt. kan gjøre? Mulig å laste ned fra andre? (Trodde kart var generelle og at det ikke skulle ha noe å si hvor det er lastet ned fra). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 (endret) Slå av trafikkinformasjon karthvis du ikke har Connected Drive abonnement . Endret August 31, 2017 av lagunilla larserso reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 31, 2017 Forfatter Share Skrevet August 31, 2017 Aha, takker! Da vart det mye bedre ja. Ny bil som jeg ikke har rukket helt å bli kjent med enda... Har importert den selv så har fått koblet den opp mot ConnectedDrive i Tyskland og fått den opp i appen. Men, står bare at jeg skal koble telefon til bilen med USB-symbol for å kalibrere status på bilen med telefon, men ingenting skjer. Jeg har derfor avventet med å kjøpe noe abbonement på ConnectedDrive da jeg er usikker på hva jeg faktisk får ut av det. Bilen har ikke webasto og da tenker jeg at det fort blir mye penger på egentlig bare "kjekt-å-ha" greier som egentlig ikke har så stor nytte. Mulig jeg tar feil og ikke har sett lyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå