Vegard.lund Skrevet September 1, 2017 Share Skrevet September 1, 2017 Jeg vurderer å blende eller fjerne EGR på min m47 motor. Har forstått det slik at dette vil føre til økt peak forbrennings temperatur. Er det forbundet med noen problemer utenom endrede nox verdier? redusert levetid på motor? Noe ekstra hensyn å ta med fjerning av EGR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 1, 2017 Share Skrevet September 1, 2017 må vel kodes @TRF-Racing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 1, 2017 Share Skrevet September 1, 2017 (endret) Denne er gammel nok til at du ikke får motorlampe (men du får feilkode om ikke vi programmerer det bort). Ingen problemer utover økte nox verdier. Edit: Skal forklare hvorfor. Du øker peak forbrenningstemperatur, men du øket naturligvis kun dette i det området EGR er aktiv. Dette er på lett til dellast. Disse temperaturene kan aldri måle seg med hva du oppnår ved fullt effektuttak. Endret September 1, 2017 av TRF-Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 Blir fjerning av EGR avdekt som feil på EU-kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 Slike modifiseringer "skal føre til feil". Gjort riktig så gjør de ikke det derimot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå