Sindre Borge Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 (endret) Kjøpte feil . Kjøpt hos team-2-fast germany . Selges for 1000 kr Endret September 7, 2017 av Sindre Borge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 Kan være en ørliten fordel å fortelle hvilken bil den passer til lagunilla og tennbrikket reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Borge Skrevet September 7, 2017 Forfatter Share Skrevet September 7, 2017 (endret) Det er jeg usikker på . En jeg pratet med mente den passet til m47 før 2007 . Bmw 1 og 3 serie Endret September 7, 2017 av Sindre Borge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Borge Skrevet September 7, 2017 Forfatter Share Skrevet September 7, 2017 Som du ser så mangler den det føler røret . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 Nå kom n47 motoren i 2007 så finner du en 2006 mod med n47 skal du være sabla god. Tror du burde finne ut av hvilken motor den tilhører først, eller så er det bare spekulasjoner. Før 2007 så er det m47 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Borge Skrevet September 7, 2017 Forfatter Share Skrevet September 7, 2017 (endret) 11 minutter siden, Sand1 skrev: Nå kom n47 motoren i 2007 så finner du en 2006 mod med n47 skal du være sabla god. Tror du burde finne ut av hvilken motor den tilhører først, eller så er det bare spekulasjoner. Før 2007 så er det m47 Skrev feil takk Jeg har ikke peiling . Skal undersøke litt mer med selger om jeg får noe svar Endret September 7, 2017 av Sindre Borge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Borge Skrevet September 7, 2017 Forfatter Share Skrevet September 7, 2017 STAINLESS STEEL FLEXI EXHAUST DE CAT DECAT PIPE FOR BMW 1 SERIES E87 118d 120d Manufactured from highest quality T304 grade stainless steel. CNC machined flanges for strong, solid support and an accurate fit. Designed to maximise the exhaust gasflow by helping the engine to breathe much easier. Designed to improve power and torque across the entire RPM range. Noticeably improves throttle response. Supplied complete as shown. Built in flexi joint to reduce strain on your exhaust. One of the most cost effective ways of releasing power from your car. Sold for off-road / track use only. We recommend all exhaust components are fitted by a qualified mechanic to ensure the correct fitment. 56mm bore to connect to exhaust system Fits:BMW E87 118d & 120d 2004-2011 models. Please note this item is designed to remove the cat from the standard vehicle. This item will NOT remove the DPF. Modifications will be required to fit this item to vehicles with a DPF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå