Cbrooen Skrevet September 10, 2017 Share Skrevet September 10, 2017 Hei har et problem med min 5serie e39. For en stund siden dkulle jeg programmere en ny nøkkel på bilen. Men slet med å få sentral låsen til å virke på ene nøkkelen. Og dagen etter skulle jeg starte bilen og det sa bare klikk, var lys i dashbord og alt. Jeg antok at batteriet var gåent og kjøpte et nytt. Da startet bilen og alt var fint. Men nå noen uker etterpå så varbilen tom for strøm igjen, satte på vedlikeholdslader. Virket som at bilen tappet strøm da den har tått stille en stund. Hva kan problemet være? For er lys og alt i bilen, men den starter ikke. Selv med fuøt batteri. Har ikke merket om den er tom for strøm nå etter den ble ladet opp. kan noe av saken ha med programmering av ny nøkkel? At startsperre slår inn? Skal vel ikke klikke da. eller kan det være defekt starter? Også lest om at det kan være jording som er for dårlig på motor noen med tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 10, 2017 Share Skrevet September 10, 2017 Tror ikke det har noe med programmering av nøkkel å gjøre? du er sikker på at dynamo lader nok? skal ligge mellom 13,8V-14,4 ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå