Sandere36tds25 Skrevet September 21, 2017 Share Skrevet September 21, 2017 Hei, har nettop bygget om min 325tds fra automat til manuell. Og no er den i nødmodus. Nåken så har nåken forslag til kva det kan vere? bilen går veldig dårlig no i forhold til ka den gjorde før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandere36tds25 Skrevet Mars 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2018 Fikset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 15, 2018 Share Skrevet Mars 15, 2018 På de fleste forum så verdsettes det, eller er normal kotyme, å oppdatere med hva som var feil når man først har spurt. På denne måten kan noen andre, som kanskje kommer over eksakt samme problem, lære av det du har skrevet her, og ikke minst få resultat av å søke i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 17, 2018 Share Skrevet Mars 17, 2018 On 15.3.2018 at 19.55, TRF skrev: På de fleste forum så verdsettes det, eller er normal kotyme, å oppdatere med hva som var feil når man først har spurt. På denne måten kan noen andre, som kanskje kommer over eksakt samme problem, lære av det du har skrevet her, og ikke minst få resultat av å søke i forumet. Har lignende problem på min. Men er E34 525Tds. Automatkassa var gått i nødmodus før ombygg til manuell. Men bilen går fortsatt like dårlig etter arbeidet. Så ja-vært kjekt å vite hva vedkommende gjorde for å fikse sin E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandere36tds25 Skrevet Mars 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2018 Eg fant ut att eg hadde ein trykk lekasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå