Undik Skrevet Oktober 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2017 (endret) 8 timer siden, Eselfjes skrev: Kan godt hende du har rett i teorien med dreneringshullene. Var passe råttent under der. Har bare to jekkfester og batterikass igjen, så begynner min å bli bra Når regner du med å bli ferdig? Jeg håper på å være ferdig til sommeren 2018 så jeg kan reise på treff, men vi får se hvordan det går. Jeg reiser på jobb neste uke og blir vekke til desember, men jeg håper på å få tatt hullet i gulvet før jeg reiser. Jeg har ikke planen helt for meg enda. Jeg starter med å fikse den opp og få den eu-godkjent. Når er din klar da? Endret Oktober 6, 2017 av Undik wSax reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Oktober 6, 2017 Share Skrevet Oktober 6, 2017 Har vært i bruk hele tiden, siden jeg kjøpte bilen i sommer. Var bare av veien ett par uker for å ta litt rust. Ble ferdig med å skru inn interiøret i går. Men jeg skal nok pusle litt med den i vinter Undik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Undik Skrevet Oktober 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2017 Fikk denne i posten i dag. Usikkert om det blir brukt men jeg vurderer det... Turbomanifold fra 745. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå