GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det mulig Ä oppgradere rattet fra en sitte puta av et ratt pÄ F11 2011 til et friskere ratt "sportsratt" som kommer med nyere biler ?

Tenker at det er koding o.l. Men er det mulig med giring osv. ?

 

Takker for info fra folk med erfaring

Skrevet

Ratt isolert sett er plug and play. Skal du ha Þvrig utstyr enn det bilen opprinnelig er levert med, mÄ det kodes/byttes deler. 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...