johnkanon Skrevet September 29, 2017 Skrevet September 29, 2017 Hei Er det mulig Ä oppgradere rattet fra en sitte puta av et ratt pÄ F11 2011 til et friskere ratt "sportsratt" som kommer med nyere biler ? Tenker at det er koding o.l. Men er det mulig med giring osv. ?  Takker for info fra folk med erfaring
Saltkjelen Skrevet September 29, 2017 Skrevet September 29, 2017 Ratt isolert sett er plug and play. Skal du ha Ăžvrig utstyr enn det bilen opprinnelig er levert med, mĂ„ det kodes/byttes deler.Â
johnkanon Skrevet Oktober 1, 2017 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2017 Ok, det hĂžres lovende ut. Da ble jeg happy for at den klossen av et ratt kan byttes utđ
johnkanon Skrevet Oktober 3, 2017 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2017 forresten, vet du part nr pÄ msport rattet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ