raimohan@online.no Skrevet September 30, 2017 Share Skrevet September 30, 2017 (endret) Kjøring med tilhenger/campingovgn er rett og slett fantastisk med BMW. Men en av de merkelige forholdene er at fabrikken ikke leverer fullkoblet 13 polet Jäger kontakt på sine biler. Spørsmålet mitt er da om en eller annen har konkrete forslag til hvordan dette kan gjøres. Enten selv eller på verksted. Har du erfaring med å kjøre med fullkoblet, er det også av interesse. Men viktigs for meg er å få den fullkoblet. Ser i min (520XD, 2014) kontakt at selve pinnene mangler i kontakten. Kan disse ettermonteres for eksempel, eller må hele kontakten byttes? Endret September 30, 2017 av raimohan@online.no Nytt nøkkelord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 30, 2017 Share Skrevet September 30, 2017 Selv har jeg ikke sjekket opp i dette, da jeg har kjørt kjøleskap på gass, og ikke brydd meg om å lade under kjøring, men hvilke funksjoner er det som mangler? Vil tro det er akkurat likt på min egen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå