Rune H Skrevet Oktober 1, 2017 Share Skrevet Oktober 1, 2017 Jeg ønsker å legge 4m2 høytalerkabler helt frem til høytaler i fremdører på min E46. Ser ut til at det ikke er så lett å klare det i den originale kabelgjennonføringen Er det noen her som har løst dette på en grei måte eller har noen bilder av en løsning på hvordan? Takknemmelig for alle inspill:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 4, 2017 Share Skrevet Oktober 4, 2017 (endret) Bruker de originale fra innsiden av stikket og ut i døra. Garanterer deg at du ikke merkes forskjell. 4mm2 er jo overkill delux så lenge du ikke skal kjøre @Nautiluz X5 6x6 Edition Endret Oktober 4, 2017 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune H Skrevet Oktober 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2017 Takk StigJ. Har googlet litt og sett at det er denne måten dette løses på. Noen som vet hvilken farge det er på kablene som går til høytalerene på innsiden av stikket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 12, 2017 Share Skrevet Oktober 12, 2017 (endret) http://readingrat.net/wiring-diagram-for-e46-m3/e46-m3-o2-sensor-wiring-diagram-wiring-diagrams/ Kabelparene er som regel tvinnet sammen. Både rett før stikk til dør og bak radioen. Endret Oktober 12, 2017 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 12, 2017 Share Skrevet Oktober 12, 2017 (endret) Ingen problem det, men det trengs litt tolmodighet. La opp 2x3mm2 i min. I kontakten mellom døra og chassiet er der en utsparring. Jeg la de der:) Edit: Han som tipset meg om å legge det der, la selv 2x 4mm2. Så det er plass til det også:) Endret Oktober 12, 2017 av Eystein Ose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune H Skrevet Juni 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2018 Dette gikk uten problem. Var bare og putte hele kontakten inn i bilen/hullet i A stolpen så var det mengder med plass🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 2 timer siden, Rune H skrev: Dette gikk uten problem. Var bare og putte hele kontakten inn i bilen/hullet i A stolpen så var det mengder med plass🙂 Han fant nok en løsning på det 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå